3 March 2010, 02:09
@Zwarte Flirt:
) Zou een zuinig afgestelde motor ook het uitvallen bij remmen na veel toeren verklaren?
bedankt voor de tips, ik ga op zoek!
Zwarte Flirt schreef:Ziet er goed uit, nog weinig km's, afstelling is duidelijk nog niet optimaal, wat voor brandstof gooi je erin?Euro 95 ongelood.
Citaat:Het verbruik is erg mooi, of je rijdt heel rustig, of hij staat erg zuinig afgesteld. Zoek even bij service en onderhoud of je onderwerp al eerder is behandeld.Ik rij inderdaad rustig (was immers saabrijder
) Zou een zuinig afgestelde motor ook het uitvallen bij remmen na veel toeren verklaren?Citaat:De spiegel kun je bij een lokale glasboer laten copieren en erin plakken, of bij de Volvodealer voor minimaal het 10 voudige laten plaatsen.Ik kan hem voor een paar tientjes origineel krijgen. Goede deal?
Citaat:Voor de middenarmsteun kun je een zoekopdracht bij de sloperijen plaatsen, op Marktplaats zoeken of wachten op de jaarlijkse Volvo Klassieker Beurs in oktober.
Succes en als je meer liefhebbers wil ontmoeten kan dat binnenkort op Texel: Alg. onderwerpen>Evenementen>Volvo meeting op Texel, belangstelling?? 6 en 7 maart.
bedankt voor de tips, ik ga op zoek!