1 March 2010, 13:06
Hee gandalf.
Mijn reactie was met een dikke knipoog, hoewel er natuurlijk ook een kern van waarheid in zit. Ik heb geen flauw idee wat mijn grote rode tractor de lucht in blaast wat co2 waarde betreft, maar klimaatneutraal zal ie echt niet zijn. :-\
Wat betreft onderhoud enige nuancering: persoonlijk heb ik de hele aanschafprijs nog eens uit moeten geven aan (achterstallig) onderhoud.
Ja logisch, zou je zeggen.
Mede dieselaars zullen het waarschijnlijk wel met me eens zijn dat de d 24 niet echt vergevingsgezind is wat dat betreft.
Onderdelen van de VAG motor zijn niet altijd makkelijk verkrijgbaar en dus relatief duur.
Voor een enorme dieselfreak als ik weegt bovenstaande niet op tegen wat ik eerder al schreef. Het machtige geluid van die 6 pitten maakt alles goed. Zeker als dat ook nog eens verpakt zit in een zweedse schone ;D
Mijn reactie was met een dikke knipoog, hoewel er natuurlijk ook een kern van waarheid in zit. Ik heb geen flauw idee wat mijn grote rode tractor de lucht in blaast wat co2 waarde betreft, maar klimaatneutraal zal ie echt niet zijn. :-\
Wat betreft onderhoud enige nuancering: persoonlijk heb ik de hele aanschafprijs nog eens uit moeten geven aan (achterstallig) onderhoud.
Ja logisch, zou je zeggen.
Mede dieselaars zullen het waarschijnlijk wel met me eens zijn dat de d 24 niet echt vergevingsgezind is wat dat betreft.
Onderdelen van de VAG motor zijn niet altijd makkelijk verkrijgbaar en dus relatief duur.
Voor een enorme dieselfreak als ik weegt bovenstaande niet op tegen wat ik eerder al schreef. Het machtige geluid van die 6 pitten maakt alles goed. Zeker als dat ook nog eens verpakt zit in een zweedse schone ;D
Volvo 240. De reis wordt onderdeel van de bestemming.

