6 February 2010, 22:41
we gaan ook echt van de hak naar de tak, vandaag (weer) de motorkap en omliggend blik gewassen, met de vers aangeschafte kleikit de lak gereinigd (werkt zeker..! je krijgt het achteraf alleen bijna niet van je vingers.. :-X) Daarna lichtste commandant (gele bus, had niks anders) met microvezeldoek erover en uitpoetsen, daarna met system123 polijstwas erover etc. en het wordt al iets. Was feitelijk een test om te zien wat de lak doet (of zeg je verf bij deze bakken..) Anywho, zojuist een polijstset met pads en poets-/polijstmiddelen besteld en binnenkort aan de gang.
DWZ, het moet minimaal 15 graden zijn want, midden op de motorkap zitten de restanten (dacht ik) van een verontreiniging van de vogeltjes, maar na deze poetsbeurt blijkt de verontreiniging al eerder weg te zijn gehaald, inclusief lak... :'( Primer dus.)
15 graden..? idd, want ook maar een bus lak laten mengen en zodra het warmer is plaatselijk "mega" ontvetten en in laagjes de putjes in de kleur nevelen. Paar weekjes uitharden en dan met de polijstmachine aan de gang.
DWZ, het moet minimaal 15 graden zijn want, midden op de motorkap zitten de restanten (dacht ik) van een verontreiniging van de vogeltjes, maar na deze poetsbeurt blijkt de verontreiniging al eerder weg te zijn gehaald, inclusief lak... :'( Primer dus.)
15 graden..? idd, want ook maar een bus lak laten mengen en zodra het warmer is plaatselijk "mega" ontvetten en in laagjes de putjes in de kleur nevelen. Paar weekjes uitharden en dan met de polijstmachine aan de gang.