5 February 2010, 13:44
For the record: de Nissan-dealer heeft vandaag de thermostaat vervangen. Nu komt het blok + automaat goed op temperatuur, met als gevolg een lekker rustig draaijend motorblok en het schakelen van de automaat is nu vrijwel onmerkbaar. En net als in Nederland: onderdelen zijn goedkoop, thermostaat + pakkingset Y 1.344 (E 10,=), maar met arbeidsloon, milieuheffing en wat dies meer zij kwam de rekening uit op Y 12.532 (E 100,=). Als het op zou houden met sneeuwen kan het kilometervreten beginnen....

