3 February 2010, 21:58
Zou een 631 aanduiding voor de kop niet altijd op de B230-/200K wijzen.
Dus: Staat er op de kop (uitlaat spruitstuk zijde (ergens midden op het aluminium van de kop) een 6-cijferige code eindigend met 631?
Of was het iets anders voor die Heron kop ipv de 631?
Weet niet zeker of Edwin gelijk heeft met de schuine olie vuldop. Maar dacht dat de 230/200 blokken normaliter een zwart deksel hadden..!
Dus: Staat er op de kop (uitlaat spruitstuk zijde (ergens midden op het aluminium van de kop) een 6-cijferige code eindigend met 631?
Of was het iets anders voor die Heron kop ipv de 631?
Weet niet zeker of Edwin gelijk heeft met de schuine olie vuldop. Maar dacht dat de 230/200 blokken normaliter een zwart deksel hadden..!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..