28 January 2010, 14:57
deze set is pasklaar voor een MGB, het enige waarvoor je moet zorgen zijn de Sierra onderdelen (en die heb ik al liggen) Het frame wordt bij deze auto gemonteerd aan bestaande montagepunten en past feilloos volgens de diverse gebruikerservaringen. Waar het oop neer komt is een dergelijk systeem te kopieren en te laten passen op de 140 bodem en bevestiginegn.
Er is ruimte zat lijkt me, schroefveren en schokbrekers vinden nu ook hun plek, mogelijk als eea het toelaat haal ik deze zomer, of iig voordat de pond duurder wordt, zo'n MGB frame en ga eens kijken met welke aanpassingen het onder een 140 past. Het is een behoorlijk compact ding en zal in eerste instantie verbreding behoeven.
maar is voor later...
Er is ruimte zat lijkt me, schroefveren en schokbrekers vinden nu ook hun plek, mogelijk als eea het toelaat haal ik deze zomer, of iig voordat de pond duurder wordt, zo'n MGB frame en ga eens kijken met welke aanpassingen het onder een 140 past. Het is een behoorlijk compact ding en zal in eerste instantie verbreding behoeven.
maar is voor later...