19 January 2010, 23:47
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga a.s. zaterdag een B230F 'lepelen' incl. bak en ecu etc. en slechts 300k op de klok. Dit blok loopt nog. De auto gaat uiteindelijk zeker op lpg draaien, en ik kreeg al de indruk/beschrijving en ervaring dat dit blok zich daar goed voor leent. Iets meer koppel en pk is ook daarentegen ook niet vervelend.
Ik zit te dubben of ik het (boven)blok vervolgens aan een inspectie-revisie moet onderwerpen....
Zijn er nog onderdelen die ik zeker moet overwegen om mee te 'verhuizen'? De bijbehorende versnellingsbak verhuist zowiezo mee.
Wellicht goed om de status van het project weer eens te updaten in het 'projectendeel' wellicht.
Is het koelsysteem en uitlaat er dergelijke gelijk? Of is die van een B230F wat zwaarder uitgevoerd?
gr,
Stevves.
Ik ga a.s. zaterdag een B230F 'lepelen' incl. bak en ecu etc. en slechts 300k op de klok. Dit blok loopt nog. De auto gaat uiteindelijk zeker op lpg draaien, en ik kreeg al de indruk/beschrijving en ervaring dat dit blok zich daar goed voor leent. Iets meer koppel en pk is ook daarentegen ook niet vervelend.
Ik zit te dubben of ik het (boven)blok vervolgens aan een inspectie-revisie moet onderwerpen....
Zijn er nog onderdelen die ik zeker moet overwegen om mee te 'verhuizen'? De bijbehorende versnellingsbak verhuist zowiezo mee.
Wellicht goed om de status van het project weer eens te updaten in het 'projectendeel' wellicht.
Is het koelsysteem en uitlaat er dergelijke gelijk? Of is die van een B230F wat zwaarder uitgevoerd?
gr,
Stevves.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.