19 January 2010, 22:50
Vandaag de voorschakelweerstand binnen gekregen, dezelfde als die er op zat. vanavond gemonteerd, eerst uitgaande spanning gemeten. Deze is bijna hetzelfde als van de oude nl 10,8 volt. de oude mat 11,2 volt. Toen maar een stukje gereden. Heeft niet geholpen. Slaatl na een aantal km gewoon weer een paar seconden af 2 maal iets langer, toen moet ik hem uit laten lopen in de berm. Maar dan starten en lopen.
Ik heb nu de kabel van het controlelampje aangesloten op de gasafsluiters van de LPG installatie. Maar een kijken wat er gebeurt als hij weer afslaat.
Maar hij kapt er echt abrupt mee, net alsof je de contactsleutel omdraaid. Maar zoals eerder opgemerkt, hij doet het op gas en benzine.
Alles van de ontsteking is nu vervangen. Bobine, weerstand, rotor, verdeelkap, condensator, punten, bobinekabel, stroomverdeler gedemonteerd, schoongemaakt, gesmeeerd. Massakabels naar de motor zijn in orde. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden.
Jan
Ik heb nu de kabel van het controlelampje aangesloten op de gasafsluiters van de LPG installatie. Maar een kijken wat er gebeurt als hij weer afslaat.
Maar hij kapt er echt abrupt mee, net alsof je de contactsleutel omdraaid. Maar zoals eerder opgemerkt, hij doet het op gas en benzine.
Alles van de ontsteking is nu vervangen. Bobine, weerstand, rotor, verdeelkap, condensator, punten, bobinekabel, stroomverdeler gedemonteerd, schoongemaakt, gesmeeerd. Massakabels naar de motor zijn in orde. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden.
Jan