25 April 2005, 22:03
als je motor constant toerental heb , is je vuldruk zeer laag
omdat de energie die dan in je uitlaatgassen zitten , weinig warme gassen bevat door weinig lucht/brandstof mengsel.
ook het meest zuinige stand van de motor (constante toerental).
ga je nu gas geven worden de uitlaat gassen heter
en gaat de turbo harder draaien omdat er meer warme uitlaat gassen vrij komen
gaat de turbo harder draaien , word er meer zuurstof in gepompt
en zo worden de uitlaat gassen steeds heter .
en gaat die turboo steeds meer fun geven 8)
snaps?????? :twisted:
omdat de energie die dan in je uitlaatgassen zitten , weinig warme gassen bevat door weinig lucht/brandstof mengsel.
ook het meest zuinige stand van de motor (constante toerental).
ga je nu gas geven worden de uitlaat gassen heter
en gaat de turbo harder draaien omdat er meer warme uitlaat gassen vrij komen
gaat de turbo harder draaien , word er meer zuurstof in gepompt
en zo worden de uitlaat gassen steeds heter .
en gaat die turboo steeds meer fun geven 8)
snaps?????? :twisted:


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)