17 January 2010, 23:10
2 mogelijkheden
1 de thermostaat is stuk, lek geraakt. Dan is het was element overleden. Demonteer de themostaat (en let op hoe ie er in zit..!). Die is in koude toestand dicht op het doorstroomgaatje na. Indien nu al deels open,dan vervangen. Indien dicht, leg hem in een pannetje water en breng a d kook. Geleidelijk aan moet ie zich openen, zo niet dan vervangen.
2 de meter is stuk, dat kan een auto-eleltronika bedrijf a d hand van de gegevens controleren. De sensor in de kop welke met deze meter correspodeert is stuk, daar staat vaak een nr op en zal een "standaard" Nissan (Datsun) nr zijn.
1 de thermostaat is stuk, lek geraakt. Dan is het was element overleden. Demonteer de themostaat (en let op hoe ie er in zit..!). Die is in koude toestand dicht op het doorstroomgaatje na. Indien nu al deels open,dan vervangen. Indien dicht, leg hem in een pannetje water en breng a d kook. Geleidelijk aan moet ie zich openen, zo niet dan vervangen.
2 de meter is stuk, dat kan een auto-eleltronika bedrijf a d hand van de gegevens controleren. De sensor in de kop welke met deze meter correspodeert is stuk, daar staat vaak een nr op en zal een "standaard" Nissan (Datsun) nr zijn.