15 January 2010, 23:17
d'r is toch maar weing film tussen de reclames dus, ff plakken weer. Het vinyl zit mooi strak over de platen maar wat een gekloot om de pennetjes (waar ie straks mee op de deur zit) er in te krijgen. Het originele karton is een stuk meegevender dan dit spul,geeft helemaal niet mee. Alle gaten moeten de juiste diameter hebben anders barst het (leve de secondenlijm) .. maar goed, het vinyl camoufleert voldoende en uiteindelijk zit het weer netjes op de deuren en trekt zich van vocht 0 aan....
Eigenlijk moet je thermoplastisch kunstof gebruiken, blijft wat zachter en benaderd het karton meer maar blijft wel strak. Ooit werd dit wel eens tussen bv platen staal bij het vervoer gebruikt, en dat gaat vervolgens de prullenbak in. Vindt maar eens een leverancier.
Anywho...
Ik zal wel een origineel "deurplaatverwijdergereedschap" gaan halen anders zie ik de bui al hangen... de paneelwipper...
Eigenlijk moet je thermoplastisch kunstof gebruiken, blijft wat zachter en benaderd het karton meer maar blijft wel strak. Ooit werd dit wel eens tussen bv platen staal bij het vervoer gebruikt, en dat gaat vervolgens de prullenbak in. Vindt maar eens een leverancier.
Anywho...
Ik zal wel een origineel "deurplaatverwijdergereedschap" gaan halen anders zie ik de bui al hangen... de paneelwipper...