12 January 2010, 23:05
ben je mal, is me voorlopig veel te duur, wel errug mooi... 
Het verhaal van BS ken ik ja, haalde ie ook aan op de infodag, hij had er een behoorlijk harige nokkenas in zitten. Ik vroeg toen nog "waarom heb je geen airbox togepast" vanwege het "wegwaaien" van het gas, had gekund. Valt me trouwens op dat de injectoren in een dergelijke set-up zelfs verder weg zitten, eerst het spruitstuk, daarna de ITB's met injector.
Nee, om te beginnen een aangepast E-spruitstuk, zit in feite de airbox al aan (met een ISTB (integrated single throttle body)
) .
In het stukje van Bert uit Belgique staat ook nog iets over de inlaattemperatuur van de achterste cilinder, da's dan ook mooi opgelost... http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...#msg111032

Het verhaal van BS ken ik ja, haalde ie ook aan op de infodag, hij had er een behoorlijk harige nokkenas in zitten. Ik vroeg toen nog "waarom heb je geen airbox togepast" vanwege het "wegwaaien" van het gas, had gekund. Valt me trouwens op dat de injectoren in een dergelijke set-up zelfs verder weg zitten, eerst het spruitstuk, daarna de ITB's met injector.
Nee, om te beginnen een aangepast E-spruitstuk, zit in feite de airbox al aan (met een ISTB (integrated single throttle body)

In het stukje van Bert uit Belgique staat ook nog iets over de inlaattemperatuur van de achterste cilinder, da's dan ook mooi opgelost... http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...#msg111032