12 January 2010, 14:15
Jambon schreef:Boele schreef:Toch lijkt een b20E kop stukken practischer. Je hebt dan ook gelijk het voordeel dat je een hogere compressie hebt (85mm hoog)
Een B20E / F heeft ook grotere kleppen. Zag laatst een dergelijk kopje voor 120euro op marktplaats staan. http://link.marktplaats.nl/296405717 Of even zoeken naar een 145E waar je de kop vanaf kan halen..
(heb trouwens vernomen dat latere b20e / b20f koppen al geharde klepzetels standaard hebben, dus is in het voordeel met lpg.)
Groeten, Boele
Heb je gelijk in, echter is mijn huidige kop ook nog eens aangepast, dat zou dus neerkomen op een koprevisie en aanpassen, kan behoorlijk oplopen. Ik heb al een hogere compressie (hoeveel weet ik niet) maar is in principe een B20B. Groter kleppen en eea is "opgeruimd" .
Dan is het inderdaad niet zinvol voor je portemonnee! Koprevisie kost ook al snel een slordige 300euro!
Groeten, Boele