12 January 2010, 00:49
Marc1970 schreef:Zo te zien wordt het B20E spruitstuk al wat dikker bij de flens waarmee hij vastzit aan het blok. Daar zou ik een lekkere blob aluminium op laten lassen en er zelf een injectorgat inboren.
Vervolgens zit je met de injectorrail, de injectoren zitten niet op dezelfde plek.
klopt, is behoorlijk dik (heeft te maken denk ik met de lengte vanaf het blok, er zit zelfs een steun onder om de boel niet te laten afbreken)
Morgen is de alu-lasser bij de smid in het dorp, eerst even zien op een dik stukkie of het spul een beetje wil, dan zien wat het handigst is. Ik kan zelfs een stuk van de flens mee overzetten zodat het weer 1 vast blok wordt met de injector op de juiste plek. Een stuk oplassen en inboren komt feitelijk op hetzelfde neer want eea moet er toch worden ingezet.
De gallerij is niet zo'n probleem, er zitten al diverse bevstigingspunten op het E spruitstuk, kwest van een "tafeltje" zetten waar eea anvast wordt gemaakt en dan heb je weer de ondersteuning die de injectoren nodig hebben. Voor de LPG ventieltjes welke boven de vernevelaars komen te zitten is ook een steuntje nodig...