6 January 2010, 11:01
tadaa..... ( :'()
Kortom, gisteren om 0900 met de trein naar Limburg, half uurtje gelopen, half uur er over gedaan om te starten (verzopen, accu leeg, laden, wer verzopen, etc.) uiteindelijk via Martens voor de Volvo onderdelen in Deurne naar de snelweg. Daar in de varkensfile gaan staan. brandstofmeter niet goed dus tank leeg. Met de lepelwagen (zonder bestek overigens..) naar Geldrop (door de afzetting want tja, noodgeval..
) daar benzine er in, (starten, verzuipen, accu leeg..) tot 1700 gewacht op de ANWB sleutelauto, kabel ertussen, starten lopen, half uur met de ANWB meneer koffie gedronken en geklept over LPG injectie, Mercedea, Manta's etc.. Half 8 thuis.
En zo waar, vanmorgen starten lopen (M****rf****r..!)
Vandaag een afspraak maken om de Strom(nt)berg goed af te stelle, (CO3-3,5 voor deze B20B), onsteking weer op tijd zetten, je durft bijna geen gas te geven met dat gepingel, tsjesus..!
Moet goedkomen, kan ik voorlopig ff rijden met het hok.
Kortom, gisteren om 0900 met de trein naar Limburg, half uurtje gelopen, half uur er over gedaan om te starten (verzopen, accu leeg, laden, wer verzopen, etc.) uiteindelijk via Martens voor de Volvo onderdelen in Deurne naar de snelweg. Daar in de varkensfile gaan staan. brandstofmeter niet goed dus tank leeg. Met de lepelwagen (zonder bestek overigens..) naar Geldrop (door de afzetting want tja, noodgeval..

En zo waar, vanmorgen starten lopen (M****rf****r..!)
Vandaag een afspraak maken om de Strom(nt)berg goed af te stelle, (CO3-3,5 voor deze B20B), onsteking weer op tijd zetten, je durft bijna geen gas te geven met dat gepingel, tsjesus..!
Moet goedkomen, kan ik voorlopig ff rijden met het hok.