28 December 2009, 23:56
Nee hoor, maar ik heb vervoer nodig, oto van de zaak gaat zonder mij terug naar de zaak. Als ie thuis staat, want dat is momenteel de extra handicap, ens bezinnen wat logisch is. Er moet gas in dus heb ik mijn zinnen gezet op de eerder aangehaalde gasinjectie, dan kan ik net zo goed meteen ook benzine-injectie toepassen. Ik denk er over om voor beide een oude E of F inlaatspruitstuk te gebruiken (heb beide liggen). Voor de benzine injectie zullen er nokken op de inlaatkanalen moeten worden gelast waar vervolgens de gaten voor de benzine injectoren moeten komen. Helaas heb ik een injectiekop in het verleden weggedaan, maar die had dan toch eerst gereviseerd moeten worden en "gepoort" zoals de huidige. Die centjes ontbreken voorlopig.
Maar even in deze set-up, gas inbouwen en dan of het idee met het injectie spruitstuk, of iemand in de buurt zien te vinden die m'n SU's kan inregelen, wil ik trouwens zelf ook kunnen maar mis deze ervaring. En dat betekent eerst weer alles terugbouwen (pff) Alhoewel, ik heb nog een gietijzeren B spruitstuk liggen, dan kan de uitlaat ff blijven zoals ie dan is. Als de SU's goed staan kan ik de uitlaat weer terug bouwen en het aluminium inlaatspruitstukje gebruiken.
Als er iemand in de buurt van Loon op zand kan assisteren met de SU's houdt ik me van harte aanbevolen..!!
Tussendoor dacht ik nog even mijn (duur lopende) weber setje er weer op te schroeven, maar (het zal eens mee zitten) paste lekker niet over het 4-2-1 spruitstuk..
Murphy's law is playing tricks....
(btw, jawel, ex defensie..)
Maar even in deze set-up, gas inbouwen en dan of het idee met het injectie spruitstuk, of iemand in de buurt zien te vinden die m'n SU's kan inregelen, wil ik trouwens zelf ook kunnen maar mis deze ervaring. En dat betekent eerst weer alles terugbouwen (pff) Alhoewel, ik heb nog een gietijzeren B spruitstuk liggen, dan kan de uitlaat ff blijven zoals ie dan is. Als de SU's goed staan kan ik de uitlaat weer terug bouwen en het aluminium inlaatspruitstukje gebruiken.
Als er iemand in de buurt van Loon op zand kan assisteren met de SU's houdt ik me van harte aanbevolen..!!
Tussendoor dacht ik nog even mijn (duur lopende) weber setje er weer op te schroeven, maar (het zal eens mee zitten) paste lekker niet over het 4-2-1 spruitstuk..
Murphy's law is playing tricks....
(btw, jawel, ex defensie..)