18 December 2009, 20:51
vandaag weer een "rondje Brabant en Limburg" met de auto gedaan.
Vanmorgen het aangepaste spruitstuk gepast, meer dan genoeg ruimte. Terug naar de heren van Kuppens om af te lassen. De 2 buisjes halverwege zijn er tussen gezet met als doel deze nog iets te kunnen verschuiven mocht dat qua lengte nodig zijn, was niet zo dus zo gelaten. Zeker 2 cm onder de draagbalk. Meteen maar de verloopbuis er aan gelast, scheelt weer een klem... (nog even staan snoepen van de diverse RVS eindpijpen en andere onderdelen, vindt je niet in de "materiaalshop...)
![[Afbeelding: 2230479140102125362S425x425Q85.jpg]](http://inlinethumb51.webshots.com/22450/2230479140102125362S425x425Q85.jpg)
Naar huis en het geheel in de hitte bestandige zinkspray gezet (eigenlijk te koud) en morgen weer de pyama er om heen wikkelen en terug naar de auto. helaas is de cardan as nog niet zo ver, maar als alles goed gaat kan de uitlaat worden afgemonteerd, de SU's er op. Neusje er weer in en maar eens zien of ie tot leven te roepen is. De SU's liggen al 20 jr op de plank maar komt goed. Vooral niet vergeten nieuwe brandstof leidingen te monteren. Juist met deze temperatuur merk je goed dat de flexibiliteit afneemt. De slang vanaf de pomp lijkt wel een plankje..!
Vanmorgen het aangepaste spruitstuk gepast, meer dan genoeg ruimte. Terug naar de heren van Kuppens om af te lassen. De 2 buisjes halverwege zijn er tussen gezet met als doel deze nog iets te kunnen verschuiven mocht dat qua lengte nodig zijn, was niet zo dus zo gelaten. Zeker 2 cm onder de draagbalk. Meteen maar de verloopbuis er aan gelast, scheelt weer een klem... (nog even staan snoepen van de diverse RVS eindpijpen en andere onderdelen, vindt je niet in de "materiaalshop...)
![[Afbeelding: 2230479140102125362S425x425Q85.jpg]](http://inlinethumb51.webshots.com/22450/2230479140102125362S425x425Q85.jpg)
Naar huis en het geheel in de hitte bestandige zinkspray gezet (eigenlijk te koud) en morgen weer de pyama er om heen wikkelen en terug naar de auto. helaas is de cardan as nog niet zo ver, maar als alles goed gaat kan de uitlaat worden afgemonteerd, de SU's er op. Neusje er weer in en maar eens zien of ie tot leven te roepen is. De SU's liggen al 20 jr op de plank maar komt goed. Vooral niet vergeten nieuwe brandstof leidingen te monteren. Juist met deze temperatuur merk je goed dat de flexibiliteit afneemt. De slang vanaf de pomp lijkt wel een plankje..!