17 December 2009, 22:29
De cardanbocht, laatste pot en eindpijp hangen nog precies als voorheen, en was al Simons. De cardanbocht had nogal een lang recht stuk, daar is wat vanaf gegaan zodat de absorbtiepijp naar achteren kon.
Ik heb nog een nieuwe absorbtiepijp liggen (uit een oude set) voor na het spruitstuk, die gaat er de komende 10 jaar onder. Ik laat wel een roestbruin pijpje nabuigen morgen, als ik het spruitstuk op de juiste afstand laat vastlassen.
Dat uitlaatbedrijf Kuppens gebruikt gealuminiseerde buis, net als Simons doet. Dat gaat erg lang mee. Nu nieuwe buizen betekend in 2020 terug, bestel je gewoon 2 sets... of 3.. De planning is dat ik ergens in 2050 er mee op houdt, dan heeft niemand meer zo'n oude bak nodig, dan mag ie gesloopt worden.
Ik kom net uit Keulen, daar mag je bijvoorbeeld de binnenstad niet meer in met het oude spul, wordt meer en meer, ik zie ook geen oude auto's meer daar, nou ja, 1 trabbie en 1 kevert.
Ik heb nog een nieuwe absorbtiepijp liggen (uit een oude set) voor na het spruitstuk, die gaat er de komende 10 jaar onder. Ik laat wel een roestbruin pijpje nabuigen morgen, als ik het spruitstuk op de juiste afstand laat vastlassen.
Dat uitlaatbedrijf Kuppens gebruikt gealuminiseerde buis, net als Simons doet. Dat gaat erg lang mee. Nu nieuwe buizen betekend in 2020 terug, bestel je gewoon 2 sets... of 3.. De planning is dat ik ergens in 2050 er mee op houdt, dan heeft niemand meer zo'n oude bak nodig, dan mag ie gesloopt worden.
Ik kom net uit Keulen, daar mag je bijvoorbeeld de binnenstad niet meer in met het oude spul, wordt meer en meer, ik zie ook geen oude auto's meer daar, nou ja, 1 trabbie en 1 kevert.