14 December 2009, 19:03
Boele schreef:Hoi Jambon,
Voor het monteren van het spruitstuk heb ik de eerste drie tapeinden eruit gedraaid. Ook bij mij zit hij goed op zn plek. Nu maar eens beginnen met intapen!
Dat heb ik idd ook eerst gedaan, maar ja, hij moet er in principe zo opschuiven, doet ie nu ook wel, en voor het aanlopen tegen de draagbalk kom ik net bij de smid vandaan, het gat komt nu zo'n 2 cm verder naar onder uit en moet ie nu vrij liggen (dat moet!). Morgen weer naar Limburg en passen... Die tape, daar was ik te voorbarig mee, dat had er idd pas nu om gemoeten, dan had de boel niet beschadigd, beetje achterstevoren.
Wat dat aan gaat, helaas lekt de bak iets tussen bak en koppelinghuis, ondanks alles goed schoon te hebben gemaakt en een nieuwe papieren pakking gebruikt te hebben. In principe moet ie er dus weer uit. T"is een druppel op 2 dagen (bij deze temperatuur) Anders maar ergens iets met een brug zien te regelen en 2 extra handjes, ding is zo bijna niet te tillen... ^%@%@#
edwin schreef:Een uitlaat die zo ingepakt zit gecombineerd met zoveel tegenslag...
Dat moet de vloek van de farao zijn...
...heette die man niet toevallig B20 of zoiets..? En wat is "ik rol" in het Egyptisch eigenlijk..?!
De aandrijfas ligt inmiddels bij het "aandrijfassenbedrijf" om nog eens 3 cm te worden ingekort.... ben benieuwd...!