12 December 2009, 23:53
:-[ emmmehhh, tsja, inderdaad... niet zo slim achteraf.
Maar de nieuwe dynamo werkt wel (ook al was de oude waarschijnlijk nog niet op) want er staat 14,1 volt bij stationair draaien (iets tussen 12 en 13 in rust).
Toch gaat rode lampje telkens weer aan en het is echt geen h.....sloep!
Volgens P.H.Olving 1e druk schema '78 zit het blauw/rode draadje achter zekering 5.
Dat zou dan naar pin 15 van de AI gaan en ik vermoed dat dat gewoon het knopje met de driehoek is (kerstboom).
En als de AI op nul (uit, dus) staat, is pin 15 doorverbonden met 49 witte draad die naar KN_REL gaat en daarna door in het geel naar de RAW schakelaar aan het stuur. Ik vermoed dat er
Ik moet de kou in om dit ff allemaal te checken.
Dank voor alle suggesties, ik ga verder speuren met deze tips.
Maar de nieuwe dynamo werkt wel (ook al was de oude waarschijnlijk nog niet op) want er staat 14,1 volt bij stationair draaien (iets tussen 12 en 13 in rust).
Toch gaat rode lampje telkens weer aan en het is echt geen h.....sloep!
Volgens P.H.Olving 1e druk schema '78 zit het blauw/rode draadje achter zekering 5.
Dat zou dan naar pin 15 van de AI gaan en ik vermoed dat dat gewoon het knopje met de driehoek is (kerstboom).
En als de AI op nul (uit, dus) staat, is pin 15 doorverbonden met 49 witte draad die naar KN_REL gaat en daarna door in het geel naar de RAW schakelaar aan het stuur. Ik vermoed dat er
Ik moet de kou in om dit ff allemaal te checken.
Dank voor alle suggesties, ik ga verder speuren met deze tips.