7 December 2009, 08:48
Hallo Marc/JW240,
De aandrijving van de oliepomp moet er wel uit. De achterste grote flens kan niet langs deze aandrijving ???
Alvorens die plaat met 2 keerringen voor eraf kan denk ik dat je er heel erg bij gebaat ben als de carterpan los ligt.
Bij mij wilde deze plaat niet loskomen omdat die op de pakking met de carterpan bleef hangen.
De Nokkenas van de B230E is een V type dus lijkt me lekker pittig. Overigens: Is 1336763
(nokkenas afsluitdop A) het juiste onderdeel om het gat van de 740 distributie op te vullen?
Groet
De aandrijving van de oliepomp moet er wel uit. De achterste grote flens kan niet langs deze aandrijving ???
Alvorens die plaat met 2 keerringen voor eraf kan denk ik dat je er heel erg bij gebaat ben als de carterpan los ligt.
Bij mij wilde deze plaat niet loskomen omdat die op de pakking met de carterpan bleef hangen.
De Nokkenas van de B230E is een V type dus lijkt me lekker pittig. Overigens: Is 1336763
(nokkenas afsluitdop A) het juiste onderdeel om het gat van de 740 distributie op te vullen?
Groet
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..