6 December 2009, 15:45
Jelmar, het is een behoorlijke klus en helaas heb ik van alles behalve (veel) tijd.....
Ik heb zelfs zo weinig tijd dat ik de extra as DANA 35 met sper en de extra volvo-as (voor de asbuizen/steekassen) net zo goed kan verkopen, ik kom er toch nooit meer aan toe om die as net zo te modificeren.
Eens even hardop denken;waar zou je hulp bij nodig hebben;
afdraaien van volvo-steekassen
uitpersen van asbuis-resten dana
inkorten,uitlijnen en inpersen van volvo-asbuizen
net als met zo veel dingen; als je het snel zegt steld het niets voor ;D maar het kost me zo maar een dag werk of meer als er iets tegen zit.
diff. hoeft verder niet meer afgesteld te worden, dat valt dan weer mee, je hebt dan een 3,54:1 limited-sper-diff, hoger, 3,73 etc. past nog op dat diff, lager niet dan moet je een andere carrier zoeken.
ik zal er eens over nadenken of ik daar tijd en vooral zin voor kan vrijmaken, ook moet ik kijken of het pershulpstuk er nog is waarmee ik voorkom dat het diff.huis bij persen in elkaar wordt gedrukt bij 25-30Ton.
Je hoort nog van me.
Ik heb zelfs zo weinig tijd dat ik de extra as DANA 35 met sper en de extra volvo-as (voor de asbuizen/steekassen) net zo goed kan verkopen, ik kom er toch nooit meer aan toe om die as net zo te modificeren.
Eens even hardop denken;waar zou je hulp bij nodig hebben;
afdraaien van volvo-steekassen
uitpersen van asbuis-resten dana
inkorten,uitlijnen en inpersen van volvo-asbuizen
net als met zo veel dingen; als je het snel zegt steld het niets voor ;D maar het kost me zo maar een dag werk of meer als er iets tegen zit.
diff. hoeft verder niet meer afgesteld te worden, dat valt dan weer mee, je hebt dan een 3,54:1 limited-sper-diff, hoger, 3,73 etc. past nog op dat diff, lager niet dan moet je een andere carrier zoeken.
ik zal er eens over nadenken of ik daar tijd en vooral zin voor kan vrijmaken, ook moet ik kijken of het pershulpstuk er nog is waarmee ik voorkom dat het diff.huis bij persen in elkaar wordt gedrukt bij 25-30Ton.
Je hoort nog van me.

