6 December 2009, 12:50
Ik vind de B230F echt niet zoveel beter rijden dan bijvoorbeeld een B21A vooral als je op lpg rijdt.
Ok, de topsnelheid ligt hoger maar wat heb je daar hedentendage nog aan?
Overbouwen van bekabeling,computer etc. lijkt me prima te doen als je er de tijd voor neemt en een donorauto erbij hebt.De bak past volgens mij ook zonder meer op de andere motor.
Een voordeel is de verkrijgbaarheid van gebruikte onderdelen bij de B230F, maar wat storingen/reparaties betreft:
Ik lees hier op het forum ook regelmatig berichten van mensen die storingen met hun B230F hebben.
Het grote voordeel wat ik in de B230F zie dat is het brandstofverbruik.
Mijn B21A loopt op LPG max. 1 op 7.
Met een B230F op gas is 1 op 9 en 1 op 10 geen zeldzaamheid.
Als je dus veel km. per jaar maakt dan zou je jaarlijks 30 procent op brandstofkosten kunnen besparen.Dat is nogal wat
Ok, de topsnelheid ligt hoger maar wat heb je daar hedentendage nog aan?
Overbouwen van bekabeling,computer etc. lijkt me prima te doen als je er de tijd voor neemt en een donorauto erbij hebt.De bak past volgens mij ook zonder meer op de andere motor.
Een voordeel is de verkrijgbaarheid van gebruikte onderdelen bij de B230F, maar wat storingen/reparaties betreft:
Ik lees hier op het forum ook regelmatig berichten van mensen die storingen met hun B230F hebben.
Het grote voordeel wat ik in de B230F zie dat is het brandstofverbruik.
Mijn B21A loopt op LPG max. 1 op 7.
Met een B230F op gas is 1 op 9 en 1 op 10 geen zeldzaamheid.
Als je dus veel km. per jaar maakt dan zou je jaarlijks 30 procent op brandstofkosten kunnen besparen.Dat is nogal wat