30 October 2009, 13:55
Marty Mcfly schreef:Misschien een domme vraag maar waarom doe je van die bindsels om de uitlaat? ???
Doordat je je spruitstuk inpakt, met in dit geval gecoate Cool-It uitlaat wrap van Thermotec, komt er minder hitte in je motorgedeelte en worden de uitlaatgassen sneller en beter afgevoerd omdat er minder energie verloren gaat aan het opwarmen van het spruitstuk.
Dat interieur zal ik er meteen uithalen, want zo veel goede interieurs (tegen een schappelijke prijs) kan men al niet meer vinden

1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412