16 September 2009, 20:13
Een M46? De tweede versnelling is 2,16:1, de OD (een onafhankelijke overbrenging die je op elke versnelling kan laten werken) geeft een reductie 0,797:1, dat is samen 1,72:1. Dan kom je volgens mij aan 2600 rpm voor je houtkachel.
Of twee maal een M45 in de derde versnelling @ 1,37:1, twee maal is 1,88:1 volgens mij, dat geeft 2800 rpm aan je B21A.
Anders een M40, de twee daarvan is 1,99:1, het boutpatroon van het kopp.huis is hetzelfde.
De voorste en achterste krukaslagers zijn hetzelfde, en de voorste houden ook 3 V snaren strak.
Of twee maal een M45 in de derde versnelling @ 1,37:1, twee maal is 1,88:1 volgens mij, dat geeft 2800 rpm aan je B21A.
Anders een M40, de twee daarvan is 1,99:1, het boutpatroon van het kopp.huis is hetzelfde.
De voorste en achterste krukaslagers zijn hetzelfde, en de voorste houden ook 3 V snaren strak.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969