12 September 2009, 17:28
Heb ÃÂk dat,
Ga ik gistermiddag voor de APK-keuring,hoor ik opeens een ander geluid vanuit het vooronder komen.
Na controle onderweg blijkt dat de uitlaatspruitstukpakking van de 4e (achterste)cylinder het begeven heeft.
Da's balen ,maar nu moet dus de hele reut eruit.
Vanmorgen op tijd begonnen met demonteren van het spruitstuk,en na veel verbazing over hoe moeizaam dit gaat,de binnenkant
eens bekeken.
En jawel 2 keurige scheuren onderin naar de hoeken ,jammer dan :'(
Maar wat nu? Optie 1, de auto origineel houden ,en weer zo'n zelfde spruitstuk erin bouwen of?
Optie 2, gaan voor een 90+ spruitstuk met enige aanpassingen.
En zoja, wat zijn precies de verschillen en de benodigdheden ???
Wie kan (en wil) me vertellen over het ÃÂÃÂn en ander?
Groet Erik
Ga ik gistermiddag voor de APK-keuring,hoor ik opeens een ander geluid vanuit het vooronder komen.
Na controle onderweg blijkt dat de uitlaatspruitstukpakking van de 4e (achterste)cylinder het begeven heeft.
Da's balen ,maar nu moet dus de hele reut eruit.
Vanmorgen op tijd begonnen met demonteren van het spruitstuk,en na veel verbazing over hoe moeizaam dit gaat,de binnenkant
eens bekeken.
En jawel 2 keurige scheuren onderin naar de hoeken ,jammer dan :'(
Maar wat nu? Optie 1, de auto origineel houden ,en weer zo'n zelfde spruitstuk erin bouwen of?
Optie 2, gaan voor een 90+ spruitstuk met enige aanpassingen.
En zoja, wat zijn precies de verschillen en de benodigdheden ???
Wie kan (en wil) me vertellen over het ÃÂÃÂn en ander?
Groet Erik