8 July 2009, 16:14
Hoi, beiden,
als ik de tekst lees bij foto nr 26 (The end plate and plunger guide is returned to the unit minus the plunger, so this will serve the same purpose as channeling between the fluid openings, and restore full-time 4-speed without the lockout function.) is het dus andersom. Bij Prins zou de oliedoorlaat dus dicht moeten zitten, zodat de bak niet meer in de 4e versnelling kan en hij er dus 3 over houdt. Dat lijkt me lastiger te realiseren als het ding er niet meer zit.
Misschien toch maar eens onder de auto door tijgeren om het typenummer van de bak te zoeken? Klopt bovenstaand verhaal dan is het een A(isian) W(arner) 70 of 71. Heb je echt maar een driebak, dan is het een B(orger) W(arner) 55.
Haynes geeft middels een plaatje aan waar de solenoïde te vinden is, maar ik heb een doorvoerscanner. Daar past geen heel boek door....... Even fotootje maken......
Zo.....
![[Afbeelding: dsc0006r.jpg]](http://img139.imageshack.us/img139/1755/dsc0006r.jpg)
Links op de bak, dus, (kijkend in de richting van de neus van de auto) De kabel voor de aansturing zou dus vanaf je pook via kronkels naar de solenoïde moeten lopen. Ik gok nu dat er een blindplaatje op zit en de (overtollige) bedrading verwijderd.
als ik de tekst lees bij foto nr 26 (The end plate and plunger guide is returned to the unit minus the plunger, so this will serve the same purpose as channeling between the fluid openings, and restore full-time 4-speed without the lockout function.) is het dus andersom. Bij Prins zou de oliedoorlaat dus dicht moeten zitten, zodat de bak niet meer in de 4e versnelling kan en hij er dus 3 over houdt. Dat lijkt me lastiger te realiseren als het ding er niet meer zit.
Misschien toch maar eens onder de auto door tijgeren om het typenummer van de bak te zoeken? Klopt bovenstaand verhaal dan is het een A(isian) W(arner) 70 of 71. Heb je echt maar een driebak, dan is het een B(orger) W(arner) 55.
Haynes geeft middels een plaatje aan waar de solenoïde te vinden is, maar ik heb een doorvoerscanner. Daar past geen heel boek door....... Even fotootje maken......
Zo.....
![[Afbeelding: dsc0006r.jpg]](http://img139.imageshack.us/img139/1755/dsc0006r.jpg)
Links op de bak, dus, (kijkend in de richting van de neus van de auto) De kabel voor de aansturing zou dus vanaf je pook via kronkels naar de solenoïde moeten lopen. Ik gok nu dat er een blindplaatje op zit en de (overtollige) bedrading verwijderd.
`88 245, B230K, M47

