5 July 2009, 16:18
Gister een nieuwe drukgroep. koppelingsplaat en druklager gemonteerd. Wat een verschil. Was een geslaagd project!
De koude startkwestie is nog steeds niet opgelost, ben er ook niet mee bezig geweest. Ik heb dat temperatuurding maar weer gewoon teruggezet en hij rijdt verder goed. Motorisch wil ik hem echter perfect hebben dus ik denk dat ik maar eens begin met het afstellen van de kleppen (moet dit met warme motor?), het afstellen van de ontsteking, het vervangen van de olie (welke olie is het beste qua prijs kwaliteit en welke dikte?) en vervolgens het reviceren en schoonmaken van de carburateur.
Ook kwam ik erachter dat 1 bougiekabel afwijkt van de andere 3. Deze is wat meer geisoleerd en er zit een grotere dop op. Heeft dit invloed? Welk type bougie is qua hittegraad aan te raden voor een B20A op benzine?
De koude startkwestie is nog steeds niet opgelost, ben er ook niet mee bezig geweest. Ik heb dat temperatuurding maar weer gewoon teruggezet en hij rijdt verder goed. Motorisch wil ik hem echter perfect hebben dus ik denk dat ik maar eens begin met het afstellen van de kleppen (moet dit met warme motor?), het afstellen van de ontsteking, het vervangen van de olie (welke olie is het beste qua prijs kwaliteit en welke dikte?) en vervolgens het reviceren en schoonmaken van de carburateur.
Ook kwam ik erachter dat 1 bougiekabel afwijkt van de andere 3. Deze is wat meer geisoleerd en er zit een grotere dop op. Heeft dit invloed? Welk type bougie is qua hittegraad aan te raden voor een B20A op benzine?