24 June 2009, 17:37
Opgelost!
De connector van de ruitensproeier heb ik losgenomen en vervolgens weer zodanig aangesloten dat alleen de massa aangesloten zat. Met een los snoertje naar de plus van de accu en het motortje draaide.
Vervolgens de connector weer goed aangesloten en hij werkte weer. Een slecht contact dus, wat door het losnemen en weer terugschuiven weer iets gangbaar geworden is.
De claxon werkte wel als ik de min draad met een snoertje deed. Vervolgens bleek dat de claxon ook werkte als ik alleen de plus draad met een snoertje deed. Met beide originele draden gaf de claxon niet veel meer dan een klik. Je kon horen waar ÃÂe ongeveer zat.
Daarop beide amp connectors vervangen, de claxon iets anders afgesteld en hij doet het, zij het dat hij wat langzaam op gang komt.
Kennelijk toch wat overgangsweerstand in zowel het plus als het schakelcircuit, waardoor de boel wat gevoelig is.
Als het nog werkt nadat ik de andere punten heb opgelost, gaat ÃÂe zo voor de 2e ronde APK.
De connector van de ruitensproeier heb ik losgenomen en vervolgens weer zodanig aangesloten dat alleen de massa aangesloten zat. Met een los snoertje naar de plus van de accu en het motortje draaide.
Vervolgens de connector weer goed aangesloten en hij werkte weer. Een slecht contact dus, wat door het losnemen en weer terugschuiven weer iets gangbaar geworden is.
De claxon werkte wel als ik de min draad met een snoertje deed. Vervolgens bleek dat de claxon ook werkte als ik alleen de plus draad met een snoertje deed. Met beide originele draden gaf de claxon niet veel meer dan een klik. Je kon horen waar ÃÂe ongeveer zat.
Daarop beide amp connectors vervangen, de claxon iets anders afgesteld en hij doet het, zij het dat hij wat langzaam op gang komt.
Kennelijk toch wat overgangsweerstand in zowel het plus als het schakelcircuit, waardoor de boel wat gevoelig is.
Als het nog werkt nadat ik de andere punten heb opgelost, gaat ÃÂe zo voor de 2e ronde APK.