16 June 2009, 10:48
In dat verdeelblokje zit een plunjer die tussen beide remcircuits hangt. Als-ie naar ÃÂÃÂn kant schuift (remdrukverschil) valt het witte palletje en gaat de BR branden. Kijk eens in het blokje of de plunjer in het midden zit.
Vlgs mij staat er 12V op de draad naar de sensor, in serie met het BR lampje, dus het BR lampje gaat aan als de draad contact met de massa maakt. Misschien ergens kortsluiting? Als je de draad loshaalt moet-ie in elk geval geen contact maken, dus ergens in de lucht laten bungelen.
Is het BR lampje trouwens hetzelfde als het handremlichtje? Dan kan er ook nog een foutje ri. de handrem zitten.
Vlgs mij staat er 12V op de draad naar de sensor, in serie met het BR lampje, dus het BR lampje gaat aan als de draad contact met de massa maakt. Misschien ergens kortsluiting? Als je de draad loshaalt moet-ie in elk geval geen contact maken, dus ergens in de lucht laten bungelen.
Is het BR lampje trouwens hetzelfde als het handremlichtje? Dan kan er ook nog een foutje ri. de handrem zitten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969