12 June 2009, 20:04
Was ff zoeken maar ik ben erachter! Het was niet een relais ergens onder het dashboard. Maar bij mij is de verlichtingschakelaar + de connector helemaal weggesmolten. Ik zag in mn Haynes boek verlichting na 85 is via een relais is geschakeld dus de eerste die dit probleem heeft ben ik niet ;-)
Begrijp nu ook waarom de auto af en toe vreemd stonk. Waar dit precies achter het dashboard vandaan kwam was altijd moeilijk te bepalen. Als het al een keer vreemd rook - kwam het overal tegelijk vandaan...
Heeft iemand toevallig nog zo'n 6 polige schakelaar (1215169) + connector liggen? Anders wordt t even bij de sloperihj hier vlakbij kijken of bestellen bij Scandcar.
Ik hoor het graag!
Allen bedankt voor de reacties/hulp.
Groet, Marco
Begrijp nu ook waarom de auto af en toe vreemd stonk. Waar dit precies achter het dashboard vandaan kwam was altijd moeilijk te bepalen. Als het al een keer vreemd rook - kwam het overal tegelijk vandaan...
Heeft iemand toevallig nog zo'n 6 polige schakelaar (1215169) + connector liggen? Anders wordt t even bij de sloperihj hier vlakbij kijken of bestellen bij Scandcar.
Ik hoor het graag!
Allen bedankt voor de reacties/hulp.
Groet, Marco