9 June 2009, 17:09
Als je de as loshebt ben je nog lang niet bij de achterste keerring, maar ik zou vilt gebruiken. Voor de kruiskopp. wil je GKN of een ander echt merk, geen Chinese Marca Llorarás.
Koppeling kan best zwaar gaan ja. Wat je hoort zoemen is het toplager of het druklager, lekker laten zoemen. Dan ben je trouwens wel heel op weg naar de keerring. Lekt-ie erg?
Die remmen kan je los 'masseren', remblok eruit, zuiger een paar keer heen en weer duwen (er zijn 4 zuigers per kant, je ziet vanzelf welke vastachtig zit, i.e. niet snel genoeg terug gaat).
Dat valt nog mee kwa mankementen, ziet-ie verder nog een beetje leuk uit?
Koppeling kan best zwaar gaan ja. Wat je hoort zoemen is het toplager of het druklager, lekker laten zoemen. Dan ben je trouwens wel heel op weg naar de keerring. Lekt-ie erg?
Die remmen kan je los 'masseren', remblok eruit, zuiger een paar keer heen en weer duwen (er zijn 4 zuigers per kant, je ziet vanzelf welke vastachtig zit, i.e. niet snel genoeg terug gaat).
Dat valt nog mee kwa mankementen, ziet-ie verder nog een beetje leuk uit?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969