8 June 2009, 22:16
Hmmm.
Mijn voetsteun en schroeven zijn duidelijk geen vriendjes. De mijne kon, na de bekleding te hebben weggeklapt, zo uitgenomen worden. Toch eens kijken of ik iets kwijt ben....
Overigens heb ik ook een probleem gehad met dit relais. De mijne hing ondersteboven, waardoor lekwater rechtstreeks het relais inliep. Contact aan betekende dat er minimaal 10 minuten een niet te stoppen wisser voor m'n neus zwiepte. Dat probleem is opgelost (drogen, schoonmaken, een paar componenten opnieuw solderen en het ding met z'n behuizing omhoog teruggeplaatst), dat van die lekkage nog niet......
Mijn voetsteun en schroeven zijn duidelijk geen vriendjes. De mijne kon, na de bekleding te hebben weggeklapt, zo uitgenomen worden. Toch eens kijken of ik iets kwijt ben....
Overigens heb ik ook een probleem gehad met dit relais. De mijne hing ondersteboven, waardoor lekwater rechtstreeks het relais inliep. Contact aan betekende dat er minimaal 10 minuten een niet te stoppen wisser voor m'n neus zwiepte. Dat probleem is opgelost (drogen, schoonmaken, een paar componenten opnieuw solderen en het ding met z'n behuizing omhoog teruggeplaatst), dat van die lekkage nog niet......
`88 245, B230K, M47