12 April 2009, 15:34
Het lijkt mij een kwestie van voorzichtig kijken of de kabel goed in de teller steekt achter de klok. Dat had ik ook eens, even voorzichtig aan gevoeld, en toen was het euvel verholpen. ;D
Zit de kabel 'geseald' met een zwart dopje, dan moet je extra voorzichtig zijn met bewegen van de kabel dat dat plastic niet breekt na 30 jaar.
@ Dirk242: Klopt, dan kigt het gewoon aan de kilometerteller zelf die waarschijnlijk overleden is :-[ de klok krijgt namelijk nog wel signaal hoe hard je rijdt, als de kabel kaduuk is, is dat ook niet zo.
Zit de kabel 'geseald' met een zwart dopje, dan moet je extra voorzichtig zijn met bewegen van de kabel dat dat plastic niet breekt na 30 jaar.
@ Dirk242: Klopt, dan kigt het gewoon aan de kilometerteller zelf die waarschijnlijk overleden is :-[ de klok krijgt namelijk nog wel signaal hoe hard je rijdt, als de kabel kaduuk is, is dat ook niet zo.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)