11 December 2005, 00:21
ik ben voor de montage van een intercooler, dat is beter voor de motor. de motor blijft wat koeler (koudere lucht...) en gaat dus minder snel detoneren. brandstofverbruik lijkt mij niet echt te veranderen...
Megasquirt is een aanrader, tenmiste dat vind ik. zoals gezegd, kijk op turbobricks, daar is iedere 2 weken wel iemand die zijn k-jet eruit gooit en vervangt voor ms... wordt flink zuiniger en als je wil kan ie ook veel sneller zijn. Natuurlijk als je er er te weinig van af weet en je kent de grenzen niet dan eindig je snel met brokken. Eeen B21ET/FT is sterk (tot 350/400 pk op standaard binnenwerk is mogelijk), maar afstellen is heeel belangrijk, anders gaat het al veel eerder goed mis.
zon ms kit kost ongeveer 200/250$ in de usa.. weet niet wat ze hier kosten.
Megasquirt is een aanrader, tenmiste dat vind ik. zoals gezegd, kijk op turbobricks, daar is iedere 2 weken wel iemand die zijn k-jet eruit gooit en vervangt voor ms... wordt flink zuiniger en als je wil kan ie ook veel sneller zijn. Natuurlijk als je er er te weinig van af weet en je kent de grenzen niet dan eindig je snel met brokken. Eeen B21ET/FT is sterk (tot 350/400 pk op standaard binnenwerk is mogelijk), maar afstellen is heeel belangrijk, anders gaat het al veel eerder goed mis.
zon ms kit kost ongeveer 200/250$ in de usa.. weet niet wat ze hier kosten.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

