23 March 2009, 14:17
Heeft die auto wel gereden, of kreeg je hem zo?
Backfires zijn wel typisch. Zou het niet de ontsteking kunnen zijn, die er hopeloos naastzit?
Je kan toch die K jet controleren door een injector eruit te halen, in een potje te steken en te starten? Je schreef: "Verstuivers gedemonteerd, in potjes gestoken en brandstof relais bekrachtigd ten einde het sproeibeeld te bepalen.
Maar nu komt er helemaal geen benzine meer uit ....."
Dat kan wel kloppen. Het ligt er maar aan hoe je het relais bekrachtigd hebt. Het heeft nl. ook een signaal nodig vd bobine. Makkelijkste manier om het relais te omzeilen is de pinnen 30, 87 en 87b op de bijbehorende stekker met elkaar te verbinden.
Backfires zijn wel typisch. Zou het niet de ontsteking kunnen zijn, die er hopeloos naastzit?
Je kan toch die K jet controleren door een injector eruit te halen, in een potje te steken en te starten? Je schreef: "Verstuivers gedemonteerd, in potjes gestoken en brandstof relais bekrachtigd ten einde het sproeibeeld te bepalen.
Maar nu komt er helemaal geen benzine meer uit ....."
Dat kan wel kloppen. Het ligt er maar aan hoe je het relais bekrachtigd hebt. Het heeft nl. ook een signaal nodig vd bobine. Makkelijkste manier om het relais te omzeilen is de pinnen 30, 87 en 87b op de bijbehorende stekker met elkaar te verbinden.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969