8 March 2009, 15:46
bedankt voor je reactie!
De auto hangt niet zichtbaar lager dan hij deed (ook niet met volle gas-tank) en de draagarmen leken omhoog te komen toen ik gistermiddag even de krik onder het differentieel zette.
de rubbers van de reactiestangen nog niet goed kunnen bekijken (beetje weinig tijd nu ivm scriptie)
Als het vervangen tobben is, wacht ik wel tot de zomer als ik er een nieuwe achteras onder zet, want dat ding maakt kabaal. Maar het kan dus wel kloppen dat er een trilling van de achteras uit gaat richting de rest van de carosserie. Misschien zijn de silent-blocks uitgedroogd oid??
groeten!
De auto hangt niet zichtbaar lager dan hij deed (ook niet met volle gas-tank) en de draagarmen leken omhoog te komen toen ik gistermiddag even de krik onder het differentieel zette.
de rubbers van de reactiestangen nog niet goed kunnen bekijken (beetje weinig tijd nu ivm scriptie)
Als het vervangen tobben is, wacht ik wel tot de zomer als ik er een nieuwe achteras onder zet, want dat ding maakt kabaal. Maar het kan dus wel kloppen dat er een trilling van de achteras uit gaat richting de rest van de carosserie. Misschien zijn de silent-blocks uitgedroogd oid??
groeten!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)