16 April 2005, 19:36
als je echt veel motor vermogen te kort heb
en je begint het te merken met rijden/optrekken dat hij je laat staan.
nou dan moet je beste gaten in je uitlaat spruitstuk hebben.
van een scheurtje word het niet beter maar dat voel je niet door inhouden , hoeveel rijden er niet met een scheurtje in het uitlaat systeem.
levert de benz.pomp tekort druk/liters , dat is het eerste wat je tegen komt met inhouden.
of er moet een turbo slang naast liggen dan kom je ook niet meer vooruit.
als alles er voor de rest goed uit ziet aan turbo kant (dat is het makkelijkste te controleren) dan zit het in je benz. circuit.
zoals ticcie al zei
die ic is de moeite waard om erop te zetten
en als je dat inlaatspruitstuk ook heb liggen ff der op knutselen en knalle met dat spul.
en je begint het te merken met rijden/optrekken dat hij je laat staan.
nou dan moet je beste gaten in je uitlaat spruitstuk hebben.
van een scheurtje word het niet beter maar dat voel je niet door inhouden , hoeveel rijden er niet met een scheurtje in het uitlaat systeem.
levert de benz.pomp tekort druk/liters , dat is het eerste wat je tegen komt met inhouden.
of er moet een turbo slang naast liggen dan kom je ook niet meer vooruit.
als alles er voor de rest goed uit ziet aan turbo kant (dat is het makkelijkste te controleren) dan zit het in je benz. circuit.
zoals ticcie al zei
die ic is de moeite waard om erop te zetten
en als je dat inlaatspruitstuk ook heb liggen ff der op knutselen en knalle met dat spul.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)