16 December 2008, 10:44
Alleen met de BW35, vergelijkbaar produkt onder mijn 144. Erg zwaar en vol glibberige olie, ik doe alles op de grond met assteunen e.d., koud, krap en traag proces, voordeel is dat-ie nooit hard kan vallen. Ik denk dat een garage hem binnen een uurtje gedemonteerd heeft.
Ik heb een oliekoeler vóór de radiator, dat koelt beter als de standaard koeler in de radiator. Noodzakelijk is het niet maar met elke graad koeler gaat je ATF een X duizend km langer mee. Kwestie van koeler vd sloop halen en slangetjes verleggen, de druk in die leiding is niet erg hoog dus je kan gewoon met slangklemmen werken.
Kijk uit dat je niet teveel ATF in dat ding hebt, bevordert ook lekken.
Ik heb een oliekoeler vóór de radiator, dat koelt beter als de standaard koeler in de radiator. Noodzakelijk is het niet maar met elke graad koeler gaat je ATF een X duizend km langer mee. Kwestie van koeler vd sloop halen en slangetjes verleggen, de druk in die leiding is niet erg hoog dus je kan gewoon met slangklemmen werken.
Kijk uit dat je niet teveel ATF in dat ding hebt, bevordert ook lekken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

