16 April 2005, 14:06
doe wel voorzichtig
weet dat je motor dit aan kan.
als je meer turbodruk geeft moet je er ook benzine bij geven anders word hij te schraal en gaat hij kapot.
is je brandstof filter niet vies , eric ?????
dan krijg je ook dat hij te kort vermogen gaat geven terwijl als je gewoon rijd dit niet merkt.
of je luchtfilter controleer die ook eens
of je lucht circuit van je turbo is er niet een slang stuk of beschadigd door olie bijvoorbeeld
als je weet dat je te kort lucht heb kan je de waste-gate bij stellen , maar doe voorzichtig.
hey wolff
op een vermogenbank kan je zien of je genoeg benzine heb voor die druk verhoging tot 0.9bar.
als je te schraal bent lopen motoren veel mooier en hebben ze een hoop pkaas
maar ze gaan wel stuk op den duur (zuigers , koppakking)
de benzine heeft ook een koelende factor in de motor vergeet dit niet
dus te kort , is te schraal en hierdoor word de verbranding warmer en gaat hij zich zelf verbranden.
weet dat je motor dit aan kan.
als je meer turbodruk geeft moet je er ook benzine bij geven anders word hij te schraal en gaat hij kapot.
is je brandstof filter niet vies , eric ?????
dan krijg je ook dat hij te kort vermogen gaat geven terwijl als je gewoon rijd dit niet merkt.
of je luchtfilter controleer die ook eens
of je lucht circuit van je turbo is er niet een slang stuk of beschadigd door olie bijvoorbeeld
als je weet dat je te kort lucht heb kan je de waste-gate bij stellen , maar doe voorzichtig.
hey wolff
op een vermogenbank kan je zien of je genoeg benzine heb voor die druk verhoging tot 0.9bar.
als je te schraal bent lopen motoren veel mooier en hebben ze een hoop pkaas
maar ze gaan wel stuk op den duur (zuigers , koppakking)
de benzine heeft ook een koelende factor in de motor vergeet dit niet
dus te kort , is te schraal en hierdoor word de verbranding warmer en gaat hij zich zelf verbranden.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)