15 December 2008, 11:16
Waar lekt-ie (ATF = rood, motorolie = zwart-bruin, bij twijfel op een stukje wit papier laten druppelen)? Pakkingen en keerringen vervangen is minder duur als reviseren, en je kan het meest zelf. Niet dat ik ooit gedaan heb maar ik zou er wel aan beginnen met een paar aanwijzigingen zoals deze: http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/Tr...ft_Bushing
Een AW71 past, maar je moet meestal de km teller aandrijving overzetten, die zit in het achterste deel vd behuizing, en daar zit ws. ook het lek. Kweenie of de aandrijfas dan nog past qua lengte en flens, en er kom nog wel wat bij kijken aan bedrading voor de overdrive. Hier een overzichtje: http://www.brickboard.com/RWD/index.htm?...show_all=1
Vervangen vd achterste keerring is niet moeilijk of duur, er hoort ook een nieuwe bus in (om de uitgaande as op z'n plek te houden), en een nieuwe pakking. Kan allemaal met de bak onder de auto.
Voor de voorste keerring moet de bak wel eraf.
Een AW71 past, maar je moet meestal de km teller aandrijving overzetten, die zit in het achterste deel vd behuizing, en daar zit ws. ook het lek. Kweenie of de aandrijfas dan nog past qua lengte en flens, en er kom nog wel wat bij kijken aan bedrading voor de overdrive. Hier een overzichtje: http://www.brickboard.com/RWD/index.htm?...show_all=1
Vervangen vd achterste keerring is niet moeilijk of duur, er hoort ook een nieuwe bus in (om de uitgaande as op z'n plek te houden), en een nieuwe pakking. Kan allemaal met de bak onder de auto.
Voor de voorste keerring moet de bak wel eraf.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

