8 December 2008, 01:34
Ik heb geen lpg, dus neem mijn ervaring voor wat het waard is:
- koni geel
- Ljesjofors verlagingsveren (35mm verlaging, TUV gekeurd, wat betekent dat de dempingskarakteristiek gelijk is aan de originele, dwz progressief dempend dwz hoe verder ie inveert, hoe stugger ie veert)
Nog geen drempel geraakt - en al 150km incl. 100 drempels gereden... En mijn donwpipe is op dit moment het laagste punt, dus ik laat het wel uit mijn bolle kop om drempels te hard te nemen....
Maar deze veren zijn iig echt goed. Dit is de leverancier die Volvo ook belevert(de) voor de 240 R-Sport veren, dus geen imitatie-troep. Te koop bij o.a. Nordicar voor minder dan E200. Het verlaag hem niet overdreven: je moet 2 keer kijken of ie echt lager ligt.
Goede schokbrekers hierbij zijn uiteraard een must - rode koni's die je beschrijft zijn prima. evt. achter iets harder in te stellen. Moet geen probleem zijn icm LPG. OF je moet heel vaak met lading rijden, dan weet ik niet of het voldoet.
- koni geel
- Ljesjofors verlagingsveren (35mm verlaging, TUV gekeurd, wat betekent dat de dempingskarakteristiek gelijk is aan de originele, dwz progressief dempend dwz hoe verder ie inveert, hoe stugger ie veert)
Nog geen drempel geraakt - en al 150km incl. 100 drempels gereden... En mijn donwpipe is op dit moment het laagste punt, dus ik laat het wel uit mijn bolle kop om drempels te hard te nemen....
Maar deze veren zijn iig echt goed. Dit is de leverancier die Volvo ook belevert(de) voor de 240 R-Sport veren, dus geen imitatie-troep. Te koop bij o.a. Nordicar voor minder dan E200. Het verlaag hem niet overdreven: je moet 2 keer kijken of ie echt lager ligt.
Goede schokbrekers hierbij zijn uiteraard een must - rode koni's die je beschrijft zijn prima. evt. achter iets harder in te stellen. Moet geen probleem zijn icm LPG. OF je moet heel vaak met lading rijden, dan weet ik niet of het voldoet.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...