7 November 2008, 21:28
Nou, misschien ff een momentje voor een hart onder de riem.
Het is wel veel werk, maar geen ingewikkeld gedoe. Als je goed kijkt wijst de weg zich van zelf. Inderdaad een aantal voorwaarden zijn belangrijk: stoelen weg en de kachel richting de bijrijderskant eruit halen.
Zo ben ik vorig jaar ook maar begonnen.
Zelf vond ik het wel een veel tijd kosten alles mbt de bedrading in de gaten te houden en op te schrijven. Daarachter had ik nog niet eerder gegraven en bij het in elkaar zetten zou het best kunnen dat ik er nu kortsluiting van heb (onderwerp brandstofpompen). Er is gewoon weinig ruimte en, zoals eerder opgemerkt, is een beetje lenigheid wel handig. De tip waar ik dankbaar gebruik van gemaakt heb is het afklemmen van de kachelslangen met griptangen ( en een houtje ertussen). Daardoor hoefde ik niet het koelwater af te tappen.
Best bizar trouwens, als je ziet hoe veel bladeren er in een kachelbehuizing passen.
sukez ermee
Het is wel veel werk, maar geen ingewikkeld gedoe. Als je goed kijkt wijst de weg zich van zelf. Inderdaad een aantal voorwaarden zijn belangrijk: stoelen weg en de kachel richting de bijrijderskant eruit halen.
Zo ben ik vorig jaar ook maar begonnen.
Zelf vond ik het wel een veel tijd kosten alles mbt de bedrading in de gaten te houden en op te schrijven. Daarachter had ik nog niet eerder gegraven en bij het in elkaar zetten zou het best kunnen dat ik er nu kortsluiting van heb (onderwerp brandstofpompen). Er is gewoon weinig ruimte en, zoals eerder opgemerkt, is een beetje lenigheid wel handig. De tip waar ik dankbaar gebruik van gemaakt heb is het afklemmen van de kachelslangen met griptangen ( en een houtje ertussen). Daardoor hoefde ik niet het koelwater af te tappen.
Best bizar trouwens, als je ziet hoe veel bladeren er in een kachelbehuizing passen.
sukez ermee

