30 August 2008, 20:57
zoals via hyve al aangegeven, mijn aanjager motor is binnen. Ik heb het via IPD besteld, precieze prijs zal ik nog doorgeven. Bij IPD heb ik het complete set besteld en het zou ook OEM like zijn, dus het gedoe met dremel zou dan niet nodig zijn. (hoop ik)
Alleen nog een week-endje zoeken wanneer ik me aan deze klus begeef.
Lijkt me handig ams thuur dan eventueel beschikbaar is wanneer ik mijn garage liever afbreek ...met geweld
. Bij nader inzien denk ik dat het ook handig is als Gideon naast me staat met hetzelfde probleem. Ik denk dat mijn garage dan vol is. Dus Gideon, raadpleeg je agenda maar ewens voor een van de laatste week-enden van september..
Alleen nog een week-endje zoeken wanneer ik me aan deze klus begeef.
Lijkt me handig ams thuur dan eventueel beschikbaar is wanneer ik mijn garage liever afbreek ...met geweld
. Bij nader inzien denk ik dat het ook handig is als Gideon naast me staat met hetzelfde probleem. Ik denk dat mijn garage dan vol is. Dus Gideon, raadpleeg je agenda maar ewens voor een van de laatste week-enden van september..
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)