28 August 2008, 10:49
je kunt ook een stukje plastic onder de dop van het remvloeistofreservoir doen, dat zou ook druppen tegen moeten gaan. ik heb zelf gewoon alles leeg laten lopen, moest toch nieuwe vloeistof in, eens kijken of het ontluchten nog gaat lukken 
slangen kunnen echt heel goed vast zitten. bij de 760 hebben we voor 4 remleidingen (de koperen) moeten vernieuwen. met dat netjes er in buigen, nieuwe klemmen monteren enzo ben je zo een paar uur bezig, stug spul dat koper (en na een keer buigen is het door koudversteviging heel lastig om weer terug te krijgen). Nieuwe nippeltjes er op kon ook maar omdat die leiding zo slecht was maar geheel vervangen (bij FCPgroton besteld, niet duur).
goed kruipolie er op, een paar keer van te voren...
ook een beetje warmte kan goed helpen.
ook de geleide-pinnen van de remklauwen eens goed smeren kan geen kwaad denk ik.

slangen kunnen echt heel goed vast zitten. bij de 760 hebben we voor 4 remleidingen (de koperen) moeten vernieuwen. met dat netjes er in buigen, nieuwe klemmen monteren enzo ben je zo een paar uur bezig, stug spul dat koper (en na een keer buigen is het door koudversteviging heel lastig om weer terug te krijgen). Nieuwe nippeltjes er op kon ook maar omdat die leiding zo slecht was maar geheel vervangen (bij FCPgroton besteld, niet duur).
goed kruipolie er op, een paar keer van te voren...
ook een beetje warmte kan goed helpen.
ook de geleide-pinnen van de remklauwen eens goed smeren kan geen kwaad denk ik.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

