28 July 2008, 20:48
Ben en nou toch voorzichtig aan begonnen, en heb een 2e hands complete kachel-unit aangeschaft.
Dat ding eerst even rustig gesloopt op de werkbank(en 10 kilo bladeren verwijderd), maar kan ik de motor ook los testen?
Er zitten 4 draden aan, 1 zwart = massa en 1 rood 1 blauw en 1 groen (3 gekleurden gaan naar de standen-schakelaar (standje 0-1-2-3).
kan ik gewoon 12v op de zwarte en 1 v/d kleuren zetten, of fikt dan alles door? (electro-leek :-X )
Gaat hier om een gewone standaard unit en niet een CU (airco).
Btw, ik heb een nieuwe motor liggen, alleen zitten hier maar 2 draden aan, zwart en rood)
Ook heeft dit ding aan beide zijden assen voor fan-bladen; Zie foto
![[Afbeelding: 1370241.JPG]](http://www.fcpgroton.com/images/products/main/1370241.JPG)
Ik ben bang dat dit een motor is voor een Combined Unit?
If so, iemand in interesse in een gloednieuwe motor?
Dat ding eerst even rustig gesloopt op de werkbank(en 10 kilo bladeren verwijderd), maar kan ik de motor ook los testen?
Er zitten 4 draden aan, 1 zwart = massa en 1 rood 1 blauw en 1 groen (3 gekleurden gaan naar de standen-schakelaar (standje 0-1-2-3).
kan ik gewoon 12v op de zwarte en 1 v/d kleuren zetten, of fikt dan alles door? (electro-leek :-X )
Gaat hier om een gewone standaard unit en niet een CU (airco).
Btw, ik heb een nieuwe motor liggen, alleen zitten hier maar 2 draden aan, zwart en rood)
Ook heeft dit ding aan beide zijden assen voor fan-bladen; Zie foto
Ik ben bang dat dit een motor is voor een Combined Unit?
If so, iemand in interesse in een gloednieuwe motor?