19 July 2008, 20:22
Vandaag nog even verder gegaan met het afstellen van de motor. Nog steeds rijdt onze tank 1:5. Na controle bleek de laatste persoon de ontsteking op 30 graden te hebben afgesteld ipv de standaard 8 volgens de afstelgegevens!!!! Hierbij liep de auto direct veel en veel beter stationair en was de onregelmatige kleine plofjes en schokken van de motor verdwenen...ACHTERLIJK!!!
Daarbij nog een kleine plek met valse lucht tussen het spruitstuk en het mengstuk. Mogelijk even opnieuw monteren met gebruik van vloeibare pakking. In het inlaattraject moet dit geen probleem zijn ivm de turbo en oliekanalen!
Nu ja, vannacht vertrek ik met mijn vriendin met de auto naar Zuid-Frankrijk . Lees het forum mogelijk nog een keer in een internetcafe. Verder ben ik even offline ;D
Daarbij nog een kleine plek met valse lucht tussen het spruitstuk en het mengstuk. Mogelijk even opnieuw monteren met gebruik van vloeibare pakking. In het inlaattraject moet dit geen probleem zijn ivm de turbo en oliekanalen!
Nu ja, vannacht vertrek ik met mijn vriendin met de auto naar Zuid-Frankrijk . Lees het forum mogelijk nog een keer in een internetcafe. Verder ben ik even offline ;D

