7 July 2008, 23:17
Ben toch niet de enige die er last van heeft:
Quote van saint77:
Ik kreeg de (nieuwe) snaar van de krukaspoelie naar de aircopomp maar met moeite terugeplaatst. Bij de snaar van de dynamo kun je handigerwijs de dynamo naar je blok kantelen. Helaas gaat dat niet met de compressor. Door de distributieriem weer los te maken, de AC-compressor losjes te schroeven kon ik met moeite de snaar erop wringen (beetje Dreft er zelfs opgesmeerd) en door te draaien goed erop krijgen. Echt zeer (*)*U#$% Net als een fietsketting eigenlijk. Maar niet echt positief en leuk als het je alle kracht kost in een benarde positie. Iemand dit wel eens gedaan? Foto's triggerwheel staan hier.
Zo zie je maar...er moet natuurlijk een bev. bout zijn (of moer). Ik vind het niet nodig om in het wilde weg alles los te maken...weten is beter, toch? Hoopte dat iemand mij in enen die juiste aan kon wijzen.
Quote van saint77:
Ik kreeg de (nieuwe) snaar van de krukaspoelie naar de aircopomp maar met moeite terugeplaatst. Bij de snaar van de dynamo kun je handigerwijs de dynamo naar je blok kantelen. Helaas gaat dat niet met de compressor. Door de distributieriem weer los te maken, de AC-compressor losjes te schroeven kon ik met moeite de snaar erop wringen (beetje Dreft er zelfs opgesmeerd) en door te draaien goed erop krijgen. Echt zeer (*)*U#$% Net als een fietsketting eigenlijk. Maar niet echt positief en leuk als het je alle kracht kost in een benarde positie. Iemand dit wel eens gedaan? Foto's triggerwheel staan hier.
Zo zie je maar...er moet natuurlijk een bev. bout zijn (of moer). Ik vind het niet nodig om in het wilde weg alles los te maken...weten is beter, toch? Hoopte dat iemand mij in enen die juiste aan kon wijzen.