31 May 2008, 22:56
Zo, hier zijn we dan terug. Elke band is vrij van de grond geweest en ik heb telkens een flinke draai gegeven en er zijn toch dingen die me voorhoofdrimpels doen krijgen. Zo geeft het linkervoorwiel er de brui aan na anderhalve toer, terwijl het rechtervoorwiel het wel vier volle toeren vol houdt. De beide achterwielen doen het gelijk maar toch minder lang dan het ene voorwiel. Waarschijnlijk het differentieel dat hier de hand in geeft. Dus, dat linkervoorwiel moet er af en ik zal de rem en het lager maar al eens inspecteren. :
Wat de bandendruk betreft heb ik drie wielen met een druk van 2,1 bar en eentje met slechts 1,7 bar! :o Dus, hier ook al iets gevonden. Prompt de compressor aan het werk gezet en dit is nu ook in orde.
De verdeelkop eens geopend en de contacten na gezien. Er zijn sporen van normale werking, naar ik meen. De rotor nog eens opgepoetst en alles mooi terug gemonteerd. Morgen zal ik de bezinebak maar eens vol gooien en dan begint de testperiode, nadat het linkervoorwiel onder handen is genomen.

Wat de bandendruk betreft heb ik drie wielen met een druk van 2,1 bar en eentje met slechts 1,7 bar! :o Dus, hier ook al iets gevonden. Prompt de compressor aan het werk gezet en dit is nu ook in orde.
De verdeelkop eens geopend en de contacten na gezien. Er zijn sporen van normale werking, naar ik meen. De rotor nog eens opgepoetst en alles mooi terug gemonteerd. Morgen zal ik de bezinebak maar eens vol gooien en dan begint de testperiode, nadat het linkervoorwiel onder handen is genomen.