31 May 2008, 01:18
Inderdaad, de rijstijl doet er wel degelijk iets aan. Elke chauffeur geeft een ander rijgedrag. Ik zal het heel beleefd moeten vragen om die voorgestelde test te doen, want hij is er zeer zuinig op, hoor! Trouwens als ik zie hoe die jongen rijdt, ook met mijn auto, bemerk ik geen "meer" verbruik. We zijn met de 240 nu ongeveer een jaartje terug op de baan en hij geeft er 160d km op zitten.
Hoe meer ik er over pieker, hoe minder ik tot een mogelijke oplossing kom. Ik neem aan dat het iets technisch is. ??? Afstelling, bevuiling of aanslag in de solex. Ik moet wel bekennen dat ik niet het uitmuntende gereedschap heb om dit alles na te meten en af te stellen, maar ongeveer 20% verschil lijkt me niet normaal.
Hoe meer ik er over pieker, hoe minder ik tot een mogelijke oplossing kom. Ik neem aan dat het iets technisch is. ??? Afstelling, bevuiling of aanslag in de solex. Ik moet wel bekennen dat ik niet het uitmuntende gereedschap heb om dit alles na te meten en af te stellen, maar ongeveer 20% verschil lijkt me niet normaal.